دنيا البنات

التواصل

السبت، 25 فبراير 2012

كنت حبيبك



هامشى وأسيبك
تتمنانى..... تترجانى ..... مش هارجعلك
كنت حبيبك .....كنت حياتى ..... مهما ناديتنى ...... مش هاسمعلك

عليك كلام مش عادى
اول ما تيجى قصادى
تبكى بدموع وتنادى .....بتحبنى
يا دوب ملكت عينية
بدأت تلعب بية
بإيديك شوية شوية ضيعتنى

أنا كنت الأمان جواك
فى وقت الجرح كنت دواك
ولما القلب داب فى هواك
انت جرحتنى

كان نفسى يوم اتهنا
اعيش معاك فى الجنة
وكل يوم استنى ألقاه ألم
اصبر وأقول اتحمل
لكن عذابك طول
مش هاقدر أمشى وأكمل سكة ندم

أنا كنت الأمان جواك
فى وقت الجرح كنت دواك
ولما القلب داب فى هواك
انت جرحتنى

أنا قلت هافضل جنبك
وبكل عمرى أحبك
ظلمت قلبى
وقلبك باع الهوى
هابعد وانا على عينى
فاكرك وانت ناسينى
يا خسارة حلم سنينى
ضاع فى الهوا


أنا كنت الأمان جواك
فى وقت الجرح كنت دواك
ولما القلب داب فى هواك
انت جرحتنى

تتمنانى..... تترجانى ..... مش هارجعلك
كنت حبيبك .....كنت حياتى ..... مهما ناديتنى ...... مش هاسمعلك





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق