دنيا البنات

التواصل

الخميس، 1 مارس 2012

كل ذنبي




كل ذنبى انه لقانى
قلب مخلص مش أنانى
فى زمان الحب فيه
كلمتين كدب فى أغانى

مش هاندم انه باعنى
ولا يوم هاقول خدعنى
هاسيبه يعيش نصيبه
وكفاية عليه خسرنى

سيبت نفسى لقلب باعنى
ظلمنى خاننى ماحبنيش
بعت كل الكون عشانه
لكن خسارة ما حسنيش
كنت بعيش فرحته
وبموت من دمعته
بدل اخلاصى ليه
وحنانى بقسوته

يا خسارة ما فهمنيش
يا خسارة ما حسنيش
اديته عمرى كله
حبيته ما حبنيش
غروره كان ماليه
ضيعنى انا من ايديه
خسران والله بعدى
لكن هاعمله ايه

من البداية ظلمت قلبى
لما سلمته لحبايبى
غصب عنى لقيتنى رايح
للى كان بيحب تعبى

اتفاجئت بغدره بية
بس كان صعبان علية
بكرة يعرف مين حبيبه
والسنين اهى بينا جاية

كل ما افتكر انه باعنى
كل ما اعرف اد ايه
كنت موهوم فى كل يوم
عيشته ليه ما اعرفش ليه

كدبة وصدقتها
واهى عاشت وقتها
وخلاص انا بوعده
اللى ما بينا انتهى

يا خسارة ما فهمنيش
يا خسارة ما حسنيش
اديته عمرى كله
حبيته ما حبنيش
غروره كان ماليه
ضيعنى انا من ايديه
خسران والله بعدى
لكن هاعمله إيه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق